Lost in confusion, like an illusion

hemma från träningen nu, och helt ärligt, det var verkligen typ världens roligaste träning. Nä men serri, vi var 3 st, jag&beckis&lukas och vi tre tillsammans, ja då blir det kaos. Hahaha skrattade så jag fick kramp i magen. Men en helt oseriös träning var det inte. Körde några dubbla på tramplinen och sedan några skruvar där också. Körde inge trampett eller tumbling då vi var så få, och då skulle vi bli helt slut. Så ja, den här träningen var jätte rolig. 
 
När jag kom hem satte jag mig ner och varvade ner lite, kikade runt på instagram och andra bloggar. Och då badrummet blir ledigt ska jag hoppa in i duschen, ta mig en varm och härlig dusch och bara njuta.
Och sedan efter det ska jag mysa ner mig rejält i sängen framför ett avsnitt på 90210, hittade fortsättning på den, och gissa om jag vart glad då? ;)
 
Iaf. Fredag imorgon och det är väl en sisådär dag. Har spanska läxa, men den kan jag redan typ! så då är det väl bara lite halv roliga lektioner. Är även sista dagen innan lovet, och det känns sååååhäääär sköönt.. Känner verkligen att jag behöver en liten paus från skolan nu. Blivit så grymt less så jag blivit lite kaxig mot lärarna, oopsi. Nä men asså kan lätt bli så då jag blir irriterad och sur. Men inte bra asså...
 
Har planerat lite inför lovet nu. Några roliga saker, men två grejer är inte helt bestämt men jag hoppas att det går. Ska iaf vara med beckis, det vet jag! så imorgon om det gick ska vi vara med varandra, så det ska bli skoj.
 
Men nu måste jag iaf skynda mig att paxa badrummet innan någon annan gör det ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0