ny vecka.

Idag var jag faktiskt en duktig tjej och GICK hem från skolan, helt frivilligt dessutom ;)
Men skolan idag var väl lite si sådär. Var väl några tråkiga ämnen, men dom gjorde vi roliga! Idrott sista timmen, så är väl ganska chill. slutade strax innan kvart i 4, och stod sedan och pratade med Fanny, ella & felle ett tag. Och efter de drog jag hem ;) kom väl hem för lite mer än en halvtimme sen. Nu sitter jag här med min bästiiiis (godiset) och lyssnar på musik. Snackar med några vänner och har det ganska mysigt! Ikväll vid 8 blir det träning, och kommer väl hem strax efter halv 10. Men nu tänkte jag fortsätta med designen och kolla runt på nätet lite.
typ 1000 år gammal bild men aa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0