rensa bilder.

vart ingen träning ikväll heller, varför? jo av olika skäl som jag inte orkar skriva.
Så har ist suttit och rensat massa bilder på datorn. Min dator är seeeeeg så ska försöka återställa den snart eller nått, och hoppas att den går snabbare då. Har så dåligt tålamod, så får nå hyper och vill kasta iväg datorn då den går så sakta ;)
 
Imorgon efter skolan blir det att åka hem till mormor och sova där hela helgen. Är så grymt mysigt att vara där, typ ute på landet och alldeles lugnt. Kan vara ute halv 2 om jag vill, och är inte de minsta lilla rädd. Älskar det stället♥
Kommer självklart uppdatera därifrån, men vet inte om det blir så jätte mycket. Brukar oftast bli dåligt med inlägg på helgerna, men då har man ju massa saker man vill göra ;) 
 
men nu tänkte jag leka lite i gimp och sedan rensa ännu mer på datorn :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0