Tisdag --> friluftsdagen

åker till skolan om ungefär 20min, så passar på att blogga lite nu.
Har nästan precis packat klart, är bara liiite saker kvar som jag ska göra innan jag åker, fast bara massa smågrejs.
Kommer vara på skolan i en timme innan bussen går, men ganska mysigt endå. kommer ju göra Fanny sällskap, hihi så snäll jag är! ;) nä men asså det kommer nog bli kul.
Får se om jag ger på internet på mobilen idag, så kan jag kanske blogga lite live från pimplingen ;) haha. Men asså jag vill ju kunna kolla instagram och sånt också, så vi får se.
 
Svanskotan värker myyyycket, så blir nog att vila från dagens träning. Vill inte förvärra det då vi har tävling om typ 2 veckor så vill kunna vara med på den. Även fast jag kanske inte har världens inställning på att åka, men det kommer väl eftersom. Har ju missat nå träningar så då känns det som jag ligger efter jääätte mycket ;)
 
Men nu måste jag stänga av datorn och fixa det sista om jag ska hinna, så kika in mer sen :)
haha bjuuuuder, ser helt fuckt up ut, men är jätte trött ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0