Tisdag

dagen gick verkligen super fort idag, och sen är det ju självklart ett pluss i kanten att den var jätte rolig också. bortsätt från några småsaker, men det är det ju nästan varje dag.
 
Mamma hade varit och hämtat en grej på stan, så hon skjutsade hem mig & olivia efter skolan. Hade tänkt att tagit bussen, men nu behövde jag ju inte det, perfect!
Kom hem vid kanske kvart i 2 (?), och har då bara spelat massa minecraft. Men nu tänkte jag att jag skulle kolla på 90210, dom 2 sista avsnitten. Men innan det passade jag på att blogga!
 
Har ju träning idag, börjar halv 6. Men som jag känner nu, är jag inte alls sugen att gå av någon anledning. Känner mig bara slut och sjukt trött i kroppen. Vet inte alls vad de beror på, för jag kan väl inte vara slut sen i Söndags? ;o nejnej, de tror jag inte.
 
Men ska försöka slänga in ett inlägg innan jag åker, men hinner jag inte så hinner jag inte.
För nu ska jag iaf kolla på dom sista avsnitten, buuhuuhuh :( och sedan ta mig nånting att äta.
bild sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0