Torsdag

då sitter jag här igen. Framför datorn och låter mina fingrar vandra omkring på tangentbordet, som alla andra dagar ungefär. Samma visa varje dag, typ ;)
 
Skolan idag var iaf heeeeelt okej. Hade håltimme tredje lektionen, så det var chill. Var väl lite sisådär lektioner, några tråkiga och några roliga. Hade matteprov sista timmen, och fick gå då man var klar så jag slutade vid kvart över 3. Snälla andree gjorde mig sällskap hem, eftersom han också bor i samma område som jag, så då gjorde han mig sällskap så jag slapp gå själv. Snäll han ää ;)! Har mestadels bara ätit lite sen jag kom hem, och kollat på mobilen lite. Annars har jag inte gjort så mycket mer. Lekt lite i gimp har jag också gjort ;)
 
Ikväll ska mamma ha lite mys med en av hennes kompisar, så jag hoppas dom får det kul!
Själv ska jag på träning och sedan plugga lite. Har faktiskt blitt mycket bättre då det gäller skolan. Men vill ju somsagt ha bra betyg, har ju ett mål att gå ut 7:an utan ett enda E, hittills har jag bara högra än E :D haha ta nu inte det här som att jag skryter. Har faktiskt varit ganska enkla prov och sånt, så att det varit ganska lätt att få dom här lite högre betygen, tycker jag iaf.
 
Men nu tänkte jag iaf försöka fixa lite med designen, hittat lite grejjs som jag vill ha så aa. Men jag uppdaterar mer sendan idag, då jag har tid.
 
2 bilder sen i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0