Well you only need the light when it's burning low

här sitter jag nu och bloggar då jag igentligen behöver plugga, men palla plugga hela tiden alltså ;) faktiskt suttit ett tag nu, så tar en "mini" paus. Jag fattar verkligen NADA av spanskan, haha. Även fast jag har ett C i de, men jag kommer aldrig ihåg nått från de.. Så får väl se hur det går på provet imorgon!
Men träningen idag gick iaf bra, förutom att jag var enda 99:an där med sex stycken 00:or, men lika kul endå :) då träningen var slut kom mamma och hämtade mig och vi drog till momma. Där käkade jag pannkakor och lite efterrätt, hur gott som helst! var inte där så jätte länge innan vi åkte hem. Satte mig nästan direkt med plugget, som suuuuger! usch. Även fixat lite på telefonen, som jag kan visa sen. Tar en evighet men shit the same! typ alla har fixat det nu på sina telefoner, men snyggt blir det.
Imorgon blir det upp tiiiidigt för att fixa lite saker. Så mååååste somna tidigt ikväll, ett mååste! bästa dagen imorgon också, wiho. Sen gymnastikträning på kvällen, hihi jag bara älskar onsdagar som ni kanske förstår!
har suttit och funderat på en sak, som kanske dyker upp i bloggen sen nån gång. Så håll ögonen öppna! hehe.
Men nu måste jag plugga vidare och sedan sova, tjoho -.-
bild från weheartit♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0