bara för att jag har så tråkigt...

- SKULLE DU HELLRE :
1. Pierca naveln eller tungan ? – kan inte välja, vill ha båda, och SKA göra både innan jag dör.
2. vara seriös eller rolig ? – beror på i vilket sammanhang.
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön
4. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrar
 

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
 aa
2. sol eller måne ? – Sol. fast måne är också ganska mysigt ;)
3. vinter eller höst ? – vinter
4. vänster eller höger ? - Höger
5. soligt eller regn ? – Sol!!
6. vaniljglass eller chokladglass ? – chokladglass

 

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? –
21.17
3. Vart vill du bo ? – På någon jätte fin gård med stall, pool och jätte fint hus. Eller i Nya Zeeland! :)
4. Hur många barn vill du ha ?- 2
5. Vill du gifta dig ? - Om jag verkligen älskar personen så ja.
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – både och
7. Har du ätit sushi ? - nej, ser äckligt ut.
8. Lyssnar du på nu ? - the one that got away
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - typ 1?
10. Humör ? – glad och sur.

 

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon ? -
 nej
2. Sjungit ? - jaa.
3. Blivit kramad ? – nej
4. Känt dig fånig ? –  haha ja
5. Saknat någon ? – gör jag varje dag, så ja.
6. Dansat galet ? – japp
7. Klippt håret ? – nej
8. Gråtit ? - nope

 

- GREJER :

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? – jagad och jagad ;)
2. Har du en hund ? - har haft..
3. Sover du helst själv eller med någon ? beror på när, men oftast med någon.
4. Tror du på spöken ? - kanske låter fånigt, men ja.

förhållanden som dom här ♥♥♥ dröm vidare mathilda..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0