drar på stan.

godmorgon.
blev väckt vid 10 för att det var frukost. Somnade faktiskt jätte snabbt igår, så måste se om the mentalist avsnittet :( men iaf så låg jag och drog mig ett tag i sängen, sen klev jag upp och käkade frukost. Satte mig sedan vid keyboarden och spelade lite och nu sitter jag här. Ska strax göra mig i ordning för att dra ner på stan och köpa present åt mamma med the famila förutom mamma då ;) kanske köper med mig något åt mig själv också, hehe. Senare kommer beckis hit så ska jag vara med hon. Känns som att det var år hundrade sen jag träffade hon sist, då det egentligen bara är för några dagar sen ;)
men detta fick bli ett kort inlägg då jag har lite bråttomt och måste fixa mig, men kika in senare för mer inlägg :)
 
hinner inte ta några bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0