pluggdag

har nu kollat på MINST 6 avsnitt av the mentalist. Hihi helt kääär i serien asså!
mar faktiskt en aning bättre, men såklart kan jag inte gå på träningen. Ist kommer jag vara hemma och plugga ikväll, fett tråkigt men nånting som jag måste. Viktigt med skolan, och speciellt nu då vi får betyg. Blir lika nervös varje gång man får reda på något betyg, hihi :* iaf, ska strax äta. Fett gott med lite mat i magen, då jag bara ätit godis typ hela dagen. Efter de börjar jag plugga då jag endå har 3 ämnen jag måste plugga i.
Men har iaf suttit och skickat iväg & svarat på några mail nu. Även beställt en sak, hoho ;) undra va de kan va.
Men nu tänkte jag kolla runt lite, även kika på lite ********* om en fet grym plan blir av ;) hoppas hoppas!
vet att det är en gammal bild, men bättre än iaf ju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0