gooooodnaaaaattt!!!

usch vad trött jag är. Gick och satte mig med the famila och käkade majskolvar med smör och salt, muuums säger jag bara! Självklart kokade vi majskolvarna, och åt dom inte direkt ur burken om ni trodde det ;) efter jag hade käkat upp och så gick jag och spelade lite keyboard, och där har jag faktiskt suttit resten av kvällen. Lärt mig början på typ 5 låtar, men orkar aldrig lära mig hela, haha! men har faktiskt en låt jag ska lära mig, slog vad med en klasskompis att lära mig den innan nästa vecka på onsdag :s ehm, tror jag kommer losa. Iaf, tänkte krypa ner i kojs nu och kolla några avsnitt the mentalist. Kommer nog inte dröja länge tills jag kommer somna, hehe. Så jag uppdaterar er imorgon."Vill bara säga tusen tack för den sjukt bra statestiken idag, ni är mer än bäst♥"
 
hihi, gillar att kolla på jätte gamla bilder på mig. Hahahaha :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0