the luckiest girl on the planet.

åh herre jisses vad skönt det var att få träna lite. Fast all kondition var ju såklart borta, så vart typ trött redan efter 10 min, om ens de. Haha ;) men körde några övningar och sen match på slutet, så de var roligt. Åkte hem och gjorde lite situps, benlyft, plankan osv. Ska ju träna magen mycket ju! så ska alldeles strax göra de igen, innan jag hoppar in i duschen. Ikväll kommer kvällen bestå av plugg, plugg, och ännu mer plugg! Har ju NO provet på Torsdag, alltså om 2 dagar och jag kan NADA. Så jag måste tokplugga, vill inte få ett F. Men aa jag får nästan skylla mig själv då jag glömde mappen på skolan då jag skulle plugga och sen vart jag ju sjuk, så aa.
Morgondagens planering är inte sååå speciell. Är väl skolan på morgon och sen gymnastik träning på kvällen! är så sjukt glad att jag kan komma igång och köra de igen, efter 2 veckors vila så är jag back on track liksom. Nä men asså det ska bli sjukt kul. Har ju snart tävling också (om vi skulle på den), så känner att jag verkligen måste träna, hehe ;) mår faktiskt sjukt mycket bättre av att träna, tro det eller ej, men JAG ska ta tag i mig själv och börja träna mer styrka. Försöka göra de på kvällarna eller nått :) vill ju endå få en stark och snygg kropp till sommaren 2013.
Men imorgon ska jag även plugga lite, och då blir det både NO och SO. asså vi bah bombas med massa prov/läxor. Och inte nog med dom här 2, så har jag spanska prov nästa vecka, så då måste jag ju plugga under helgen och sen lite nästa vecka också. yeeah vad jag älskar skolan, NOT.
men nu tänkte jag köra lite mer styrka så uppdaterar jag mer senare ikväll.
typ 1000 år gammal bild, men shit the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0