i need to be free

träningen gick sjukt bra idag, både jobbig men endå rolig! så de var en lyckad träning idag.
kom hem för ett tag sen och har typ bara hunnit duscha sen dess, inge mer ;)!
 
nu snart tänkte jag lägga fram allting tills imorgon så jag har det klart, alltså klänningen & skorna osv.
känns ganska sjukt att det faktiskt är skolavslutning imorgon, tiden har gått sjukt fort på sista tiden.
 
Så vad har jag för planer till sommaren då?
egentligen har jag inte så himla mycket planerat. Typ storsjöcupen, mid nordic cup, kanske vara i gullvik lite, dra ut till jontes stuga, kanske åka på ett läger och sen hitta på fett galna saker med beckis eftersom hon flyttar sen. Självklart ska jag umgås med mina andra kompisar och bara njuta varenda dag på sommarlovet.
Kommer ju såklart också spela fotboll en HEEEEL del, varje vecka liksom! :)
 
Men nu ska jag byta om och sedan kanske fika nått då jag är lite små hungrig, sen fixa inför morgondagen.
jag försöker uppdatera er mer senare under kvällen, så kika in mer sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0