SOMMARLOV!

lyckligast på jorden är jag just nu. Så sjukt glad över så många olika saker så ni anar inte!
mitt sommarlov kommer nog vara den bästa, men endå den sämsta! massa saker inplanerade som ni läste i något inlägg här nedanför.
 
Börjar första sommarlovsdagen med att tillbringa den med underbara vänner. Drar först och kollar på match vid 7, sen hem till Ewe där vi slaggar och lanar inatt, jag-ewe-felle.
The boys är i huset bredvid och lanar dom med, så kanske träffar dom på kvällen, vissa ville de ;)!
 
Så ja, just nu mår jag sjukt bra! finns egentligen bara en sak som hade kunnat vara bättre. Annars är allting heeeelt underbart! och att gå ut 7an med riktigt bra betyg är ju inte helt fel det heller!
 
Men nu tänkte jag bara njuta på av denna underbara dag, har absolut ingen aning om vad jag kommer att göra nu frams tills jag ska på matchen. Men vem bryr sig, jag kan göra vaaaaad jag vill varje dag nu. Så vem vet vad jag kan hitta på, kanske gör en spontan resa någonstans. Kanske inte just idag, men vem vet ;)!
 
bjussar på några nya bilder, bara för att det är sommarlov och jag är sjukt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0