11 saker...

 
* då jag var liten åt jag lipsyl.
 
* jag hatar att ge mig själv beröm.
 
* jag sparar på onödiga saker.
 
* då ewe&felle sa att dom hade köpt massa lipsyl, blev jag sugen på att använda lipsyl så nu är jag typ beroende.
 
* jag har tränat med A-laget i fotbollen.
 
* jag blir as sur om jag får ETT fel på något prov/läxa. Har jag fler än 1 är det okej. 
 
* jag vill sommarjobba på en djurpark.
 
* jag vet inte vad jag ska gå för linje, men det måste vara någon linje där jag kan flytta till egen lägenhet ;)
 
* jag brukar kolla på skolavslutningsklänningar flera månader innan, så jag sitter redan nu och kikar efter en.
 
* hatar då jag måste tvinga mig själv att vara vaken, blir as sur då.
 
* jag vill ha hål i naveln/tungan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0