2013 - 03 - 09

nyss ätit middag, så är riktigt mätt i magen. Så mätt så jag nästan inte kan gå känns det som, hehe ;)
 
Iaf så kommer snart beckis hit. Vet somsagt inte vad vi ska hitta på, men nånting iaf! kanske kolla på någon film eller nått, som vi brukar göra ;)! Men mamma&pappa har köpt lite gosaker, så måste ju använda upp dom. Vet att jag skulle träna och få snugg mage, och då är ju en sak att man ska unvika socker. Men det är Lördag och då är det okej för mig, hehe! bara jag inte äter varjevarje dag, 7 dar i veckan som jag gjorde förut.
 
Är ju Mello finalen ikväll också, så ska kolla på den kom jag på! är fett avundsjuk på Ewe som är där ikväll, får se finalen live. Nä fy för de, jag vill också vara där :( buhuhu...
 
Nu tänkte jag iaf spela lite spel på mobilen och vänta på att beckis ska komma, och sedan får vi se vad vi hittar på. Försöker uppdatera så bra som möjligt nu ikväll, men kan inte lova en toppbloggning eftersom beckis kommer vara här, så aa.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0