21 mars

lite snabbt om träningen... Ja asså den var väl helt OK, tumbling satte jag alla varv ganska bra, så det kändes som att detta skulle bli en super träning. Liksom efter första varvet kände jag de! men sen då vi kom till trampett sket sig allt. Jag fick super ont i mina knän, och kunde därför bara köra några få varv halvskruvar. Så gjorde inte ens en och en halv idag, och det var just den saken jag behövde träna mest på. Så får se hur det blir på tävlingen!
 
Kom hem för drygt en timme sen. Och har sen dess bara kikat på telefonen och duschat! tänkte visa sakerna jag köpte, men orkar inte göra det just nu, så får bli imorgon ist. Men då kan jag försöka få till en video ist! how about that? ;) isf blir det den FÖRSTA "videobloggen". Men bara för att Ewe ville att jag skulle visa i video ;)
 
Imorgon är det Fredag, och äntligen helg. Har inga andra planer inför helgen förutom tävlingen, så får se vad som hittas på! Ska iaf försöka komma ner på stan och köpa nya taits, mina är det hål i ju :(
 
Men nu tänkte jag iaf ta och mysa ner mig i sängen framför sista avsnittet på säsong 3 av PLL och sedan sova. Upp tidigt imorgon för att fixa mig, har inte orkat valt kläder så gör det imorgon också, så aa. Men iaf, uppdaterar mer under dagen imorgon. Och kanske dyker upp ett "annat" inlägg än vardag, och då är det inge 5 sanningar eller nått sånt :)
 
fråga inte vad jag gör på andra bilden, har ingen aning själv :s gjorde bah nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0