asbra avslut på lovet...

jag blir lika chockad varje gång jag kollar på statestiken nu. Dom fem senaste dagarna har min statestik bara gått uppåt och uppåt hela tiden! så sjukt glad för att ni kikar in här, varje dag. Och kommer somsagt en as najs sak till er sen kanske, men då gäller det ju att ni fortsätter kika in och kanske sprida bloggen. Desto fler som läser, desto större chans att den här saken blir av!
 
Iaf så drog jag till Ewe vid 9 ungefär, gav hon paketen och de. Hon vart glaaaad över dom! hon fick ett presentkort på Rut m.fl. och sedan en tavla med bilder på oss +så stod det en liten text "memories".
Var iaf där till kanske 10 eller nått, då drog jag hem och slängde mig nästan genast in i duschen. Sen har jag bara suttit och kikat runt på blocket som den blocket nörd jag är ;)!
 
Har även snapchattat med lite folk, diggar den appen liksom! men tänkte nu ta och krypa till kojs då det är skola imorgon. Jag som skulle vara duktig att försöka somna innan 12, men ja de värkar jag inte komma lyckas med. haha! men brukar ibland somna ganska fort, speciellt om jag slår igång en dålig film ;)!
 
Så ja, nu tänkte jag ta och borsta tänderna och sedan välja film och mysa ner mig i sängen! upp tidigt imorgon, kommer kännas jätte konstigt då vi haft lov en vecka så vi kunnat sova ut hur mycket vi velat, aja bara att försöka!
 
Kommer självklart försöka uppdatera er så bra som möjligt imorgon. Men vet inte hur det blir då jag är på skolan, har somsagt inte gratis internet på mobilen så måste betala 9kr per dag. Och känns lite onödigt att betala 9kr och sen blogga 1-3 inlägg kanske.. Nae, lånar hellre nåns telefon då ;)!
 
Men nu måste jag dra mig ifrån datorn om jag nånsin ska kunna lägga mig i sängen, så godnatt!
 
fick inte sån bra bild på tavlan då jag hade bråttomt iväg, så ni får nöja er med dom här ;) typ likadana men aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0