Before you judge me, make sure that you are perfect!

vart inte så att jag drog ner på stan, tror jag ska göra det imorgon ist eller senare, jag vet inte :)
 
Istället så gjorde jag massa styrka, tränade jääääätte mycket mage, så nu bara värker det! men skönt var det. Efter jag hade tränat så käkade jag några kellogg's special och drack vatten, och dom där kollegg's special, shiiit vilka goda!! typ beroende framkallande ju ;) nä men serri, dom var jätte goda.
 
Just nu sitter jag och kollar på djurpolisen, käkar ett äpple och dricker ännu mer vatten. Hatar egentligen vatten, tycker det är jätte äckligt! men är bra då man tränar och vill få en platt mage ;)
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer. Tänkte skriva några inlägg och lägga dom i utkast, så kan jag publicera dom lite då och då! Men innan det måste jag damsuga lite & städa lite på toan som syrran bad mig göra imorse innan hon drog iväg, och har inte orkat göra det än ;) laaaatis jag vet.
 
Så nu måste jag stänga ner datorn ett litet tag, och hinna med städningen så inte syrran kommer hem och får nå sykbryt på mig, haha ;)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0