Förlåt.

Förklaringen till den urusla uppdateringen idag är ju för att vi fortfarande inte har något internet. Och sen har jag inte varit hemma så mycket idag heller, så ja! Och ville inte lägga ut 9kr för att skriva ett inlägg ;)

Men iaf så skolan gick jätte bra. Tog ju sprutan idag, och det var den skönaste sprutan jag nånsin tagit. Fick lite tårar i ögonen efter, men inte för att det gjorde ont eller nått, utan att det där var sista sprutan. Nä fy, jag som LÄTT skulle kunna ta en varje vecka/dag.

Tog iaf bussen hem efter skolan och då pappa kom hem så drog vi och käkade nästan direkt. Och sen efter vi ätit drog jag till hallen och väntade där tills träningen började.
Och Angelica var där, ni vet min gamla tränare som flyttade till Stockholm. Vart gråtfärdig när jag såg hon, inte träffat hon på evigheter. Så det var jätte kul!
Träningen gick ganska bra. Kände efter ett tag att jag fick ont i armen där jag tagit sprutan, så vilade ett tag men sedan körde jag igen!

Imorgon är det fredag, känns verkligen super skönt. Bortsätt från läxorna som jag glömt att träna på, opsi! Så får träna lite snabbt imorgon bitti!
Efter skolan ska jag åka och köpa en fotboll och sedan på kvällen kanske jag ska vara med Fanny. Måste kolla upp hur det blir och så :)

Men nu ska jag iaf lägga mig och sova för jag är trött. Så FÖRSÖKER blogga imorgon, beror ju på med internet.

Bara för att jag inte har några bilder på mobilen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0