Fredag och jag är på världens bästa humör.

höll faktiskt på att skriva ett inlägg igår, men då somnade jag och vaknade vid halv 7 och då var det för sent att skriva klart det. Så då sket jag i det, och somnade om ist :)
 
Men hade iaf en jätte mysig kväll igår. Kollade en as läskig film, pratade och spelade lite spel på mobilen typ. Var så otroligt trött så gick upp med ewe till hennes rum där vi somnade ganska fort, så där sov jag inatt.
Vaknade "riktigt" vid 9 nångång, men låg då och spelade på mobilen ett bra tag tills vi klev upp och käkade frukost.
Och sen fortsatte vi spela spel, haha. Små mobilnördar är vi ;)!
 
Men sen iaf kom mamma dit och då åkte jag med hon hem, så jag har ganska nyligen kommit hem.
Hade glömt bort att jag städat rummet, så det blev en liten mini chock då jag kom in på rummet och såg hur otroligt städat och fint det var, är ju inte van med sånt juh ;)!
 
Men iaf så ska jag nog vara med beckis idag eftersom det inte gick. Sen får vi ju främmande hit, så då blir det gomiddag med dom och lite mys typ. Fast om de blir tråkigt ska jag spela minecraft, haha!
 
Men jag ville bara uppdatera er nu innan jag tänkte spela lite minecraft. Och måste bah säga TACK för den grymma statestiken jag haft dom senaste dagarna, TACKTACKTACK!
Universums finaste katt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0