Fredag!

äntligen Fredag säger jag bara, var så sjukt less på skolan nu på slutet av veckan, som jag brukar vara! så satt jätte skönt med helg nu.
 
Planerna för helgen är väl tävling & vara med beckis. Bussen till sandviken går på Lördag vid 17.00, så kommer fram nån gång på kvällen, när vet jag inte.
Som det känns nu är jag inte så jätte taggad, är otroligt nervös eftersom jag bara tränade en gång den här veckan. Men kommer nog bli mer taggad då jag är där osv, så brukar det oftast vara ibland.
 
Iaf så ska jag vara med beckis idag, vart vet jag inte. Har inte bestämt så mycket mer än att vi ska vara med varandra, så jag får se hur det blir! har ingen aning om det blir övernattning heller.
 
Nu tänkte jag iaf ta och spela lite minecraft (nörd jag vet) och efter de ska jag nog spela lite keyboard. Uppdaterar mer under kvällen!
 
jag och underbara lillebror! vi bjuder på sista bilden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0