godmorgon!

blev en hemmadag idag också då jag inte mådde helt 100, så ville inte riskera att om jag var sjuk att jag skulle smitta andra, så jag stannade hemma. Mår väl fortfarande inte helt bra, känner mig hängig och ont i huvudet osv. Så ska ta en alvedon och se om det hjälper, och sedan lägga mig och försöka vila lite.
 
Funderar på att rita lite sedan också, vart sjukt sugen på det och det var ett tag sedan jag gjorde det. Ska bra fundera på vem/vad jag ska rita :)
 
Senare idag måste jag städa rummet, börjat blivit lite stökigt nu igen. Så ska passa på då jag är hemma, och ska även passa på då att fixa till en lite mysig sak på rummet.
 
Fick en fråga förut när frågestunden kommer avslutas, och faktiskt vet jag inte. Nångång då jag har tid att svara på frågorna. Och förresten för er som inte tror jag har några frågor för det står 0 kommentarer, det är därför jag inte har publicerat några frågor. Har faktiskt fått jätte många frågor! :)
 
Men iaf så tänkte jag ta och käka nånting då jag inte ätit frukost, och efter de lägga mig och vila. Vet att bloggningen inte varit på topp dom senaste dagarna, men det har jag mina anledningar till. Men det kommer bli bättre fram över.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0