godmorgon

vaknade imorse vid halv 9, men var så otroligt trött så lyckades somna om och sov till halv 11.
Låg då och drog mig i sängen ett tag, kollade instagram & sånt ni vet. Sedan klev jag upp för frukosten var klar, så har ganska nyligen ätit upp de :)
 
Ska väl strax börja göra mig i ordning för att dra ner på stan med the famila. Massa ärenden som ska göras, men jag ska mest fokusera på att hitta present åt Ewe eftersom hon fyller år imorgon. Har fått några fler ideer under natten, men får se om det finns på stan och så. Men jag tänker iaf inte lämna stan untan någon present ;)
 
Sen efter maten kommer beckis hit och slaggar, myspys! Har absolut INGEN aning om vad vi ska hitta på, men det lär ju märkas sen då hon kommer och så.
Ska försöka uppdatera så flitigt som möjligt under dagen, men kanske inte kommer lika mycket inlägg som igår. Eller kan ju kanske försöka fixa några tidsinställda då jag kommer hem från stan, men aa de får vi ju se.
 
Men nu tänkte jag iaf kolla klart på ett program på TV:n och sedan göra mig i ordning, så jag uppdaterar mer då jag kommit hem från stan eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0