godmorgon alla läsare! :)

idag har vi ju då elevensval på skolan, men då allt klatrade sig för mig så valde jag själv att stanna hemma då allt nog bara skulle bli kaos. Fick ju längdskidor, och för det första var de det sista valet jag gjorde och det var bara ett val jag tog för att man behövde välja 4 saker. Sen för det andra har jag inga längskidor osv! så allt skulle bara bli knas, och det blir ju inge roligt att åka om man inte är på bra humör, right? så ja, jag stannade hemma.
 
Iaf så vaknade jag kring halv 8, jag som trodde jag skulle få rejält med sovmorgon, men ickenicke!
Kollade då klart slutet på en film jag somnade till igår, och den var faktiskt jätte bra, "First Daughter" för er som vill se den, och den kan ni se på swefilmer om ni inte vill ladda hem, jag kollar alltid på den hemsidan.
 
Sen har jag inte gjort så mycket mer, legat och hållt på med mobilen, no more!
tänkte ta och fixa nå inlägg som kommer upp senare idag, skicka iväg några mail osv. Ni vet dom här planerna jag har? det handlar om det, alltså om bloggen, och det är as najs sak, promise.
Men först måste allt bara falla på plats och att allt kommer att gå.
 
Planerna för dagen är väl inte så stora, har väl inte mer planer än att kanske vara med Felle. Så ska få tag på hon sen efter hon vaknat, för hon sover troligtvis nu.
Så ja, men om jag ska vara med hon kommer jag fixa tidsinställda så att bloggen inte blir helt död.
 
Men nu ska jag gå och ta mig nå frulle då magen skriker efter mat, som den oftast gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0