G.O.D.N.A.T.T

okej, garderoben tog mycket längre tid än vad jag trodde. Men nu är jag äntligen klar så nu är det fint där! slängde lite kläder också, så inte lika smockfullt :)
fast kan inte säga att jag rensade garderoben HELA tiden, tog lite små pauser lite då och då för att kolla på ett program som gick på TV:n, så jaa :)
 
Så det har jag haft för mig hela kvällen, kollat på TV & rensat garderoben. Så har egentligen inte mycket att säga!
 
Imorgon är det Onsdag som innebär en bra dag. Bara najsiga ämnen på skolan (förutom språk) och sedan träning på kvällen. Näst sista träningen innan tävlingen, tjohoh!
ska försöka gå ner på stan nån dag framöver för att köpa lite saker inför tävlingen, b.la. taits som är ett måste!
 
Men nu tänkte jag iaf ta och lägga mig och sova! somna till en film som vanligt, och alltid lika mysigt.
uppdaterar er imorgon! (hihi känns skönt att kunna säga så igen)
 
sorry för gamla bilder, men är sjukt trött och vill bara lägga mig och sova :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0