grattis älskade vän! ♥

Idag var det 14 år sen en ängel kom till jorden, och fick sitt namn Evelina. Och av dom 14 åren, har jag kännt hon i 4 år. Det har varit bland dom 4 bästa åren i mitt liv, och jag ångrar inte en sekund av tiden jag tillbringat med dig! På dom här 4 åren har vi skapat ett otroligt vänskapsband, som ingen kommer kunna bryta. Vi har blivit så mycket mer än bara vänner, nu är du min bästavän&min syster. Dig kan jag lita på, och med dig känner jag mig trygg. Med dig kan jag vara mig själv, den här galna tjejen som jag är. Du & jag föralltid, right? hoppas du haft en super bra födelsedag! du ska veta att du betyder sjuuuuukt mycket för mig, och tillsammans kan vi ta oss igenom ALLT!! ♥♥


fyra år med dig, och det kändes som en evighet

du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet

du måste förstå att du är nåt speciellt

du är min egna ängel, som gud hade sänt

se mig in i ögonen, där finner du alla svaren

jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än

du var den enda som fick se mig svag

skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag

jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida

skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida

du kommer alltid att stå mig lika jävla nära

i din hand kommer du alltid att få bära

du kommer få bära halva delen av mitt hjärta

så du kan höra mina tankar när du känner smärta

och lyssna riktigt noga, och tro inte att jag driver

tänker med huvudet och med tangenterna jag skriver

jag tänker på dig ofta, varenda liten stund

tänker på dig på natten, och kan inte få en blund

kan man ha en bättre vän? det tror jag faktiskt ej

svara på den frågan, du betyder mycket för mig

i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut

kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut

att jag inte tänker på dig, det går inte en natt

dig ska jag ta vara på, min lilla skatt

du betyder lika mycket, då som idag

och jag vet att ingen känner dig bättre än jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0