hold your head high, an your middle finger higher.

har nu kommit hem och ska strax börja packa. Var in på affären en snabbis och köpte lite saker som jag ska ha med mig, så nu har jag lite gottigotta..
Är faktiskt inte så sugen just nu på att fara, för som det ser ut nu så kommer jag åka själv från gruppen, wehow...
Men får se vad som händer, är ju ungefär 3 timmar kvar.
 
Internet kommer iaf vara på så jag kommer nog kunna göra lite inlägg där nere i Gävle, men kan inte lova någon toppbloggning precis. Men några inlägg kan jag ju försöka få till!
Ska även sätta mig och trixa ihop några tidsintällda som kan dyka upp under dom här 2 dagarna, så helt dött kommer det inte vara.
 
Nu tänkte jag iaf börja med min packning så jag inte gör det i sista sekund, och efter det ska jag nog bara chilla en stund, eller göra nånting annat, vi får se.
ser ut som en uppstoppad bläckfisk, men bjuder endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0