i know i know that if the sky would fall i'd survive it all

nyss ätit middag, så känner mig som en uppblåst ballong som inte kan gå. = JÄTTE MÄTT!!
men det var iaf jätte gott, fast tror jag proppade i mig lite för mycket, hehe ;)
 
fixat en tidsinställt som dyker upp senare då jag inte kommer ha tid att blogga. Tänke ta och rensa garderoben som jag VERKLIGEN behöver göra. Är bara en enda röra där inne nu ;)! orkar inte vika eller hänga upp mina kläder, så dom ligger lite huller om buller. Och känner att jag måste få någon ordning där, vilket jag snart kommer få! :)
 
Så det kommer jag pyssla med nu ikväll, och kommer minst ta en timme, det kan jag lova er ;)!
Annars så ska jag sedan välja kläder tills imorgon och sedan lägga mig och sova. Fast om det inte är allt för sent så ska jag kanske köra ett litet magpass innan jag lägger mig, skulle ju vara duktig och träna det här året, men har typ tränat 2 gånger ;) såååå typiskt mig.
 
Men om jag ska bli klar med garderoben idag så måste jag nästan börja nu, så jag uppdaterar mer sedan ikväll då jag är klar och sånt. Men vilken tid vet jag inte :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0