I live my dream, I owe it all to you.

okej, helt ärligt så gick inte träningen as bra, men inte heller jätte dåligt. Så var väl sådär mittemellan, men det var en sjukt rolig träning ist. Lekte lite på trampolinen på slutet av träningen, så det var naaaajs..
 
Kom hem  för ett litet tag sedan, och slängde mig nästan direkt framför datorn. Databeroende juh :o haha nä men asså.. ja ni fattar, är inte beroende men gillar att sitta vid dator ;)!
 
Ska strax gå och kolla om det finns något gott att äta, som det lilla matmonster jag är! är fett hungrig så magen bara kurrar hela tiden, och då menar jag verkligen hela tiden. Nä fy, börjar ju nästan må dåligt för jag är så hungrig, så ska snabba mig att göra klart med det jag gör på datorn och sedan äta!
 
Så jag säger godnatt redan nu då jag nog inte kommer blogga nå mer ikväll, och sen kommer det nog bli en hemmadag imorgon så då blir det nog fler inlägg. Så ja, godnatt!
hahah, 2 väääääldigt "seriösa" bilder på mig såhär på kvällskvisten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0