i miss the old time

suttit och kikat igenom gamla bilder huuuuur länge som helst nu.. Gudvad jag saknar dom gamla tiderna, alla roliga saker, alla kompisar, alla ställen man var på osv. Vissa bilder har man skrattat så mycket åt så man fått tårar i ögonen, herregud asså!
 
Iaf, gårdagen var jätte kul. Speciellt kvällen då vi var all alone in tha house och kollade skräckfilmer, ME GUSTA! gick och la oss ganska tidigt, somnade iaf innan 12. Vaknade sen vid halv 9-9 idag, och då var jag jäääätte pigg :s inte vanligt att jag är pigg då, men aa.
Klev upp och käkade frukost, sen satte vi oss och kollade på vasaloppet med pappa. Fast i år kollade jag på TV:n, och inte direkt på plats som jag gjorde förra året. ;)
 
Beckis åkte hem efter 12 nångång, så då satte jag mig ner och spelade lite keyboard. Lärde mig en ny sång, haha ;) nä men asså jag lärde mig en bit av sången, tror inte det är hela låten precis.
Sen la jag mig i sängen och spelade lite spel på iphonen och nu sitter jag här.
 
Ska strax äta och sedan vid 19.20 drar jag till Östersund med beckis. Är där tills på Onsdag så får se hur det blir med bloggningen under tiden, beror helt på om jag har internet på eller inte.
 
Men nu tänkte jag ta och packa det allra sista och sedan får vi se vad jag hittar på.
 
hahaha seriöst, var typ 10 på dom här bilderna. Men minnet asså, hahahah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0