i miss you, i miss you'r smile

blev som jag trodde, att jag fick hoppa över träningen ikväll! känns verkligen inte kul då jag måste träna inför tävlingen, men får ge gärnet imorgon ist!!!
 
iaf så kommer ist Felle & ewe hit och gör mig sällskap medans jag måste vara barnvakt åt lillbror. Sen då mamma&pappa kommer hem så drar vi till Ewe där vi slaggar. Sen imorgon kliver vi upp tidigt för att ta bussen till dollarstore, hur najs liksom? kommer iaf bli jätte roligt.
 
Vet inte hur det kommer bli med uppdateringen nu ikväll, vill lägga tiden på Ewe&felle, och umgås med dom liksom! så ja vi får se, men ska iaf försöka få till 1-2 inlägg ikväll.
 
Nu ska jag plocka det sista i rummet och sedan vet jag inte ;)
haha, seriöst, bjuder som tusan på den här bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0