I thought that things like this get better with time

känner mig så hemskt då jag inte ens fått till ett inlägg idag, fy på mej!
men jag märker att jag har knappt någon tid till att sätta mig vid datorn nu för tiden, och då jag väl gör det så är det andra saker som är före. För numera så håller jag bara på med telefonen och min blogg.se app är lite halvknas så ibland kommer inläggen ut och ibland inte, och det förklarar den urusla uppdateringen.
 
Iaf så har dagen varit mer än super bra! skrattat så jag fått magkramper, seriöst. Tror jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon om jag vaknar, men ett skratt förlänger livet, right? ;)
Skolan gick då super bra, BARA roliga ämnen, och har nog aldrig skrattat såhär mycket på en skoldag. Speciellt på musiken, ojojoj.
Efter skolan åkte jag med mamma hem och då var min lilla kusin här så busade massor med hon och bah lekte som jag brukar göra med hon. Dom drog hem vid ungefär halv 7, och då bytte jag om och drog på träningen.
Var verkligen en jätte chill träning, var typ 2st som körde, var 3 där :) så busade bara runt på trampolinen och ÄNTLIGEN klarade jag min helskruv på salto. Som jag velat klarat det, och nu, äntligen! :)
 
Efter träningen drog jag hem och tog mig en varm och skön dusch. Och nu sitter jag här där jag suttit ett tag!
suttit och kikat på massa videosar, lyssnat på deppmusik så jag blitt ledsen osv. Vet att det låter sjukt, men haha, sån är jag ;) lyssnar på deppmusik och tänker på allt jobbigt..
 
Nu tänkte jag iaf mysa ner mig framför en film, och sedan sova. Och LOVAR att det blir bättre uppdatering imorgon, i promise that everybody!
ser bokstavligen helt fuckt up nu, därför tar jag inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0