klantig jag är.

haha självklart blandade jag ihop dagarna, IMORGON är det då vi får främmande, haha. Men går lika bra de!
 
Iaf så åt vi grillat idag, var så sjukt gott. Blev super mätt efter en köttbit, men ville verkligen ta mer. Fast tyvärr så var jag för mätt så det skulle inte rymmas i min lillmage :(
 
Efter jag ätit upp så skulle jag leta mitt påskägg. Är en tradition i familjen, påskäggen är gömda och vi ska hitta dom. Tycker faktiskt det är mycketmycket roligare än att bara få påskägget i handen! fick även en 100-lapp som ni kanske såg i förra inlägget. Behövdes verklige nu då jag knappt har nå pengar kvar!
 
Och nu undrar ni säkert om jag inte är med beckis? och nej det är jag inte.
vi hade ju snackat och sånt, men nu helt plötsligt svarar hon inte så jag vet inte hur det blir. Var planer om att jag skulle sova hos hon, men aldrig i livet att jag går själv dit i mörker. NO WAY!
så får se hur det blir, först och främst måste jag få tag på hon!!
 
Annars om det inte blir något så drar jag dit mamma & pappa är. Vill inte vara helt forever alone här, inte på en Fredag iaf! typ det tråkigaste som finns på fredagar, att vara helt själv.
 
Men nu tänkte jag ta och äta lite godis och försöka få tag på beckis! uppdaterar er mer under kvällen.
 
ser as konstig ut på båda bilderna, men bara för jag är på as bra humör och det är påsk så bjuder jag på dom.

Kommentarer
Postat av: erika

superfin blogg! :)

2013-04-03 @ 21:26:47
URL: http://erikamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0