Lördag

Nu kan jag äntligen känna mig lugn, och inte den där är oron jag har haft. Hittade present åt Ewe nere på stan, men nu är det bara att hoppas att hon gillar det :) så nu är jag orolig för de, men tror faktiskt hon kommer gilla den!
 
Men annars köpte jag faktiskt inget annat än hennes present, så har ingenting att visa :( eller ett presentpapper, men hallå liksom, visa det i en bild, ehm nej? känns bara onödigt att ta bild på ett presentpapper.
 
Kom hem för ett litet tag sen, och har sen dess bara suttit och fifflat med lite saker på datorn. Så imorgon kommer det vara klart och då kommer jag visa er :) kan tyvärr inte säga något nu.
 
Ikväll ska mamma&pappa iväg och käka middag hos deras kompisar, så jag&syrran har allt ansvar här hemma ;) men tror det kommer bli en väldigt lugn kväll, har inte ork att göra så mycket. Helt slut efter veckan, serri!
Så ja, blir något väldigt enkelt till middag, korv och bröd vettni! ;) haha. 
 
Nä men nu ska jag ta och plocka undan lite på rummet så det blir lite finare tills beckis kommer, och sedan måste jag damsuga huset, nä usch :( haha men uppdaterar er mer sedan..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0