Måndag.

Gårdagen var verkligen super rolig, och jag ångrar inte en sekund att jag åkte dit.
Även fast jag inte kunde tävla så var det jätte roligt att kolla på dom andra lagen! skulle lätt kunna åka dit igen nu idag, och skulle lätt kunna sova där i flera nätter.
 
Bussresan hem gick väldigt fort. Dom flesta sov mestadels av resan, och även jag! somnade till efter vi hade stannat och ätit, och sov hela resan hem, så otroligt skönt!
Kom hem nångång efter 12, men kunde inte somna förrän halv 4 nångång. Därför blev det en hemmadag för mig idag då jag var så otroligt trött.
 
Vaknade iaf vid halv 10-10 och låg då och drog mig i sängen ett tag tills jag klev upp.
Satte mig och spelade lite minecraft med lillebror för han ville det! stackarn fick ju åka in på sjukhuset imorse för han hade så ont i ögat, och då hade han som ett rivsår i ögat så nu måste han ta nå dropp i ögat i 5 dagar. Fast ser lite roligt ut då han går med solglasögon innomhus för inte ögat ska bli sämre + att ena hans puppiller är MYCKET större än det andra.
 
Men iaf så fixade jag sen minecraft på datorn, så nu sitter jag och lillebror och spelar det. Mycket roligare än att spela på mobilen, ännu fler saker osv.
 
Men nu känner jag att det här blir ett för tråkigt inlägg så jag avslutar det nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0