Måndag

första skoldagen avklarad, och den var helt OK! bortsätt från all läxa vi fick, nä usch jag som ville ha en mjukstart :( aja inget att göra åt, vet att lärarna bara vill vårat bästa. Och man kan aldrig komma ifrån läxorna ;)!
 
Iaf så följde jag med Ewe ner på stan efter skolan. Hon skulle hämta ut ett nytt simkort eftersom hon fick en Iphone 5 i födelsedagspresent (inte avis alls, nejnej...). Så efter det följde jag även med hon hem då hon startade den och så! drog sedan hem vid halv 5 för att vi skulle hinna äta innan lillebror drog iväg på träning.
 
Nu sitter jag här och kikar runt på internet på lite olika saker. Allt från kläder till bilar&hus ;)! haha. Japp, sån är jag. Älskar att kolla runt på typ vad som hellst, men blir oftast så sur för jag vill ha nästan allt jag ser.
Så ska fan bli as rik när jag blir stor och köpa mig dom här sakerna, om dom då finns kvar. Annars köper jag bättre saker som finns då! värsta lyxbilarna och lyxhus och sånt. De är min dröm de! ;)
 
Ikväll är det iaf träning. Ni anar inte hur mycket jag har längtat!! känns som jag inte tränat gymnastik på typ 100 dagar, fast egentligen har jag bara missat 3 träningar.. Så kanske kommer ha sån här gympakick och bah köra as bra, eller så blir det att jag missat lite och det går as dåligt ist. Vi får la se på träningen ;)
 
Nu tänkte jag iaf ta och kolla på ett videoklipp jag hittat, och efter de ska jag nog börja göra mig i ordning så jag är klar. Så jobbigt då man börjar göra sig i ordning i typ sista sekund, haha det är så typiskt mig.
Kan försöka skriva ett till inlägg innan jag drar på träningen, lovar ingenting, men kan försöka!!
 
cool då jag var liten va, eller vad säger ni? ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Tack så mycket!!

Ja med mig är det bra hur är det själv? :)

2013-03-11 @ 18:48:51
URL: http://nattstad.se/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0