melodifestivalen ♥

myst ner mig i soffan framför melodifestivalen med lite chips och dricka, kan just nu inte bli mysigare! så här kommer jag hålla till resten av kvällen, det är en sak som är säkert :)
 
blev lite ändringar för kvällen, beckis sover inte här, utan vi kanske träffas imorgon ist. Men funkar lika bra de, då jag ändå är super mega trött redan nu så då kommer det nog bli en riktigt tidig kväll inatt också.
 
så ja, morgondagens planer står ju här ovanför. Fast måste även hinna med andra saker! som fixa det där sista på grejen jag fifflade med idag, och sedan om Ewe hinner hem innan det blir allt för sent ska jag dit för att lämna presenten. Så har ju en ganska full dag med grejjor att göra som ni kanske märker! och ska även hinna duscha på kvällen, och välja kläder och så inför Måndag då skolan börjar igen. Nä usch vad jobbigt, fast börjar bli lite långtråkigt att bara vara hemma dagarna lång typ. Och ska bli kul att träffa kompisarna igen, var ju ett tag sen!
 
Men nu ska jag fortsätta kolla på mello finalen och mumsa i mig massa gosaker. Och sedan efter de ska jag nog mysa ner mig i sängen framför en film och somna till den.
Men kommer uppdatera er mer under kvällen, så fortsätt kika in :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0