Mysdag i backen!

anledningen till den dåliga uppdateringen idag är därför jag varit i slalombacken och åkt både snowboard och skidor. Inte åkt nånting den här vintern, så det var första gången idag. Och kul vare!
Såg även den här programledaren i Efterlyst, hur coolt liksom? ;) en kändis i lilla sollefteå, haha.
 
Kom hem vid ungefär halv 5 och då var det mat, så gick direkt till matbordet och käkade påskbord, MUMS!
så nu sitter jag här med en mage lika stor som en boll, och är så mätt så jag nästan mår illa. haha åååh
 
Ikväll som det ser ut nu SKA jag vara med beckis, tredje gången gilt eller?
för sen imorgon åker beckis bort och då kan vi inte träffas, så nu SKA det gå ikväll.
 
Men nu måste jag gå och ta en dusch, och efter de spela lite minecraft. Uppdaterar mer sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0