några saker många av er inte visste!

 
* jag har brutit ett reveben så jag har en knöl där nu.
* jag har svårt för att säga nej till mina kompisar.
* jag skulle vilja sommarjobba på någon djurpark, typ kolmården eller nått.
* jag gillar inte då man är allt för många personer med varandra på fritiden, känns som man blir utanför då.
* jag har gått i gymnastik i snart 9 år troja.
* jag älskar att vara för mig själv, mysa ner mig i sängen och bara kolla på film.
* jag har förlorat ena min närmaste bästavän, och till sommaren kommer jag tappa min andra.
* När jag var liten slog jag upp 4 tänder och nu idag är en av dom helt knas.
* Jag hatar att höra min egen röst på filmer/inspelningar.
* jag trivs inte i huset vi bor i nu, vill flytta till ett annat, och helst långt härrifrån typ neråt eller nått.
* Då jag var liten ville jag vara kille för jag tyckte det var jobbigt att sitta ner och kissa ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg du har! :)

2013-03-08 @ 16:24:48
URL: http://amandaappelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0