Ny vecka, nya bekymmer.

Godmorgon!
Kunde självklart inte ens somna strax efter 12, så vid 1-2 tiden nån gång somnade jag. Så typiskt då det var skola idag! alla andra dagar har jag blivit trött vid kanske 11-12 så då har jag somnat där nånstans också. Men just nu då jag behövde somna tidigt då kunde jag inte -.-
 
Iaf så även fast jag somnade sent var jag ganska pigg imorse. Vaknade innan väckarklockan ringde, och kunde sen inte somna om. Så låg då och höll på med mobilen, haha som vanligt då!
 
Måndag idag ju, och det betyder ju skola. Ska bli kul att träffa alla kompisar igen, vissa har jag inte träffat på hela lovet. Så de ska bli kul! har ingen aning om vad jag ska göra efter skolan, men har iaf träning på kvällen! tjoho. Missade ju alla träningar nu på lovet då jag var i östersund och sen Torsdags så visste jag inte ens om det var nån träning då ganska många var borta. Så då missade jag den också tyvärr! men nu ska jag kötta sönder dom här träningarna som är kvar innan tävlingen den 24 Mars!!
 
men nu måste jag stänga ner datorn och klä mig, packa gympaväskan och sedan dra till bussen. Uppdaterar mer senare, kanske i skolan, kanske hemma. Vi får se!
 
bjuder som attan på dom här bilderna, fastnar inte på bild på morgonen, gör jag aldrig! så fick bli 2 oseriösa ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0