Onsdag

ännu en skoldag avklarad, inte länge kvar till påsklovet nu!
Skolan gick iaf jätte bra, var ju bästa dagen så är ju bara roliga ämnen. Var dessutom på en teater på återläsningen, och ja, den var faktiskt ganska bra! helt okej tycker jag.
 
Efter skolan drog jag ner på stan med Ewe & Felle och kikade runt där. Fick med mig 2st lipsyl hem, haha! och kommer ha ännu fler imorgon. För imorgon drar jag på dollarstore med Ewe & Felle, så ska försöka köpa så många som möjligt. Men kommer nog bli jätte roligt!
 
Ska även kanske sova hos Ewe inatt, så då drar jag isf dit efter träningen. Men får se hur det blir, har kanske ingen skjuts hem :o för mamma & pappa ska på bowlingen, så ja vi får se hur det blir!
 
Nu tänkte jag iaf gå och käka middag, och efter det göra mig i ordning. Eller beror ju på om jag fixat skjuts hem eller inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0