Onsdag

Idag har varit en såndär super rolig/mysig dag så jag inte haft tid till att blogga, sorry. Lovar att det kommer bli bättre senare, kanske lite mer roliga inlägg osv. Men vill få till designen, men det är bara att jag behöver fota så jag får nya bilder, sen alla saker jag ska göra som är mega svår att göra. Men jag hoppas verkligen den blir bra då den är klar!!!

Men iaf. Drog ju somsagt på bio 15.15, "Sune i Grekland". Den var faktiskt jätte bra, så den var värd pengarna.
Efter bion åkte vi hem till Beckis mormor och började först spela lite minecraft, men sen vart det mat så då åt vi.
Efter maten började vi spela minecraft igen.. Haha nördar jag vet!! men det är fett kul.

Efter de så kollade vi på ett program på TV:n, men kollade kanske halva sen drog vi på Konsum och köpte lite gottigotta och sedan tillbaka. Slog igång en film som faktisk var jääätte bra/rolig, och efter de... Minecraft igen ;)

Nu ligger jag i "sängen" och ska strax försöka sova för jag är tröööött.. Så jag försöker uppdatera er under dagen om jag har tid. Aja, godnatt.

Gammal bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0