@öööösteeeersuuuund

Bussresan var..hmm vad ska jag säga... Den var.... Jooobbiiiiig!!!!
I vanliga fall brukar jag älska att åka buss, men inte den här gången. Det var fullt i bussen, så det var ganska trångt. Sen var det KOK hett, och man bara svettades typ, ville ta av mig till underkläder bara :s nä usch.
Men kom iaf fram vid ungefär 22.00 Troja, och då stod Beckis mormor och väntade på oss! Helt ärligt, Beckis mormor är stencool och jag verkligen diggar hon!
Iaf, drog till lägenheten och tog nästan direkt oss nånting att käka, gott vare iaf! Sen har resten av kvällen bestått av att tagit ego pics och bah tagit det lugnt. Nu ligger jag här i sängen, bloggar & snackar med några underbara vänner medans Beckis ligger bredvid och sover. Men ska strax sova jag också!
Idag blir det stan, så ska se om jag hittar nått jag vill köpa ;) blir även donken, såååå gott!!!!
Men nu ska jag fortsätta prata med mina vänner och sedan sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0