röjar-ralf!

nyss sätt klart filmen röjar ralf, och måste bara säga att jag älskar den! tyckte den var urgullig och speciell, så om ni har tråkigt och ska kolla på film, då tycker jag faktiskt ni kan kolla på den! :)
 
tänkte egentligen slå igång en till film nu, men känner att tiden springer iväg då man kollar på film. Så ska istället göra nånting annat nu, så kollar jag på film då jag ska sova. Tycker det är mycket bättre!
funderade på att skriva det där inlägget igen, men nae, det orkar jag inte. Sorry, men kan försöka göra något mycket kortare och enklare. Något som inte tar lika långt tid, men endå lite tid om ni fattar ;) så fortsätt kika in under kvällen så kankse jag lagt ut det, men vad för inlägg vet jag inte än.
 
Kan väl lika gärna berätta om morgondagens planer nu då jag endå är i farten och skriver.
egentligen så har jag inte så mycket bestämda planer, är väl 2 saker jag VERKLIGEN behöver hinna med. Först är det att dra ner på stan och köpa present åt Ewe som fyller år på Söndag. Och sedan ska jag hinna med att köra lite styrka, eller inte lite, ska köra as mycket styrka.
men annars vet jag inte vad jag ska göra. Kanske höra med någon kompis om den vill hitta på något, vill ju inte bara sitta hemma helt forever alone och inte göra nånting. Kommer ju bara sitta och dega framför datorn, och så vill jag inte att slutet på mitt lov ska se ut. Så vi får se vad jag hittar på!
 
Men nu tänkte jag i alla fall gå och ta mig nånting att äta, och efter de ska jag nog kanske spela lite gitarr. Var sjukt längesen jag gjorde det, så vart jätte sugen på det nu.
 
Men glöm nu inte att kika in senare igen då jag kanske lagt ut det där "inlägget".
 
saknar min lilla bebbo sjukt mycket :'( ♥

Kommentarer
Postat av: E

Tack bebe <3

2013-03-08 @ 09:53:07

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0