say hell-yeah!

är helt slut nu efter att ha städat nästan hela dagen hittills, men är ju nöjd över resultatet så det är ju bra! :)
 
Var ju tänkt att jag kanske skulle vara med Felle, men hon skulle vara hundvakt och då vart det inget. Men förhoppningsvis så träffas vi nån annan gång under lovet :) är ju liksom bara första dagen, är ju en hel vecka kvar ;)
 
Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra idag, ikväll ska jag nog vara med beckis som det ser ut nu. Men det kan ju ändras, så vi får se :)
Ska nog kanske städa lite till, fast inte i mitt rum. Får ju hit främmande imorgon, ska äta lite gomiddag och sånt där myspys ni vet. Fast kommer nog äta sen gå in på rummet, haha ;) som alltid typ.
 
Nu tänkte jag iaf ta och fika nånting, är lite småhungrig. Åt ingen frukost idag så inte konstigt, fast brukar aldrig äta frukost på veckodagarna, bara på helgerna! inte bra jag vet, ska försöka bli bättre.
 
mina fina lipsyl. Det där är inte dom enda, det står 5st till bakom dom andra 5. :) BEROENDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0