Sista dagen i Östersund

Vet inte vad de är med mig, men alla dagar vi sovit här har jag vaknat runt 9 :s hur sent jag än la mig så vaknade jag där vid 9-tiden, konstigt!

Iaf så är det sista dagen här i Östersund idag, känns ju tråkigt fast måste endå hem för att göra några saker så aa.
Ska väl snart dra till stan och gå där en sista gång, får se om jag hittar nånting då. Har köpt 2 saker, och det är inte ens kläder, eller en sak är en keps men aa. Så ska se om jag hittar nå kläder jag vill köpa, fast har inte så mycket pengar kvar så vi får se ;)

Har ingen aning om då bussen går, så vet inte när jag kommer hem. Men nångång ikväll iaf!

Nu ska jag spela lite minecraft och sedan göra mig i ordning det lilla som är kvar. Så jag uppdaterar mer sedan!

Världens bästa lag!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0