Sista dagen på lovet!

Nyss kollat klart på en film, och jag fattade verkligen ingenting av den! Men i för sig så var det mamma&pappa som valde, och dom har verkligen inte samma smak på filmer som jag har. ;)

Men iaf så vaknade jag vid 9-10 imorse nånting, kommer inte riktigt ihåg. Låg då och drog mig ett tag i sängen tills det var frukost, så klev upp och fikade med familjen och så började vi kolla på den där filmen. Så har inte gjort mycket mer nu på morgonen, spelat lite minecraft men annars har jag bara kollat film.

Ska snart fixa det här sista på en grej, faktiskt ett utav paketen Ewe ska få. Kan inte fixa klar det hemma så måste bort ett litet tag ;) ni får se bilder sen då jag har gett hon dom, annars kan ju hon se här på bloggen juh ;) och det skulle inte vara så roligt..

Sen ikväll ska jag duscha och fixa grejerna inför skolan som börjar på Måndag. Usch vad jobbigt att måsta kliva upp tidigt, men kommer bli lite roligt igen med skolan! Bortsätt från lektionerna, läxorna & proven ;)

Men nu tänkte jag ta och klä på mig lite kläder och fixa mig, går ju fortfarande i mina sovkläder, hehe! Och sen efter det vet jag inte vad jag ska hitta på.
Men jag uppdaterar er mer under dagen.

Har sagt det förut och säger det igen, jag går i världens bästa grupp! <3


Kommentarer
Postat av: Louise

SV: Tack så mycket! :D
Allt är bara bra med mig, hur är det själv? :D

2013-03-10 @ 13:01:24
URL: http://louisesnall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0