sometimes i wish i was a bird.

haha rubriken asså, fick den från en knasig låt så aa;)
 
la bloggen åt sidan igår då jag inte varit med beckis på jätte länge, så ville vara med hon. Fast vi kollade ändå typ bara på film, men endå liksom! :)
 
beckis åkte iaf hem idag vid ungefär 12 eller nått, och sen dess har jag bara suttit och spelat massa minecraft och kollat runt på lite kläder som jag skulle vilja beställa hem. Känner att jag vill få lite nytt i garderoben.
 
Ikväll ska jag kanske vara med Felle om det gick, ska prata med hon mer sen och så.
Har absolut ingen minsta aning om vad vi ska göra isf, men det får vi se. Tar det som det kommer liksom :)
 
Annars har jag inga andra planer för dagen. Ganska skönt att kunna göra vad jag vill :) eller inte vad jag vill, men endå ha lite fritt och inget bestämt. Tänkte först dra ner på stan tills jag kom på att det är söndag, usch -.-
Men får väl gå ner någon annan dag till veckan, för skulle behöva köpa lite saker!
 
Nu tänkte jag iaf ta och försöka lära mig en låt på keyboard, kanske lägger ut resultat här sedan. Eller nae tror inte de, är inte så bra på keyboard så skulle väl bara skämma ut mig då. haha.
Men iaf, jag försöker uppdatera er så bra som möjligt under dagen så ni får nånting att läsa :D
 
världenst bästa fotbollslag :')

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Härlig bild :)

2013-04-01 @ 18:34:28
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0