Tävlingsdag

Fick kliva upp halv 6 imorse, konstigt nog var jag inte så trött! Fast låg endå i sängen ett litet tag innan jag klev upp och började plocka ihop.

Vid 7 ungefär så åkte vi till tävlingshallen, tog väl ungefär 30-50min eller nått. Men nu är vi framme för ett tag sen och har börjat fixat alla gymnaster, så dom är snart klar :)

Sen blir det lite förträningar och sånt, har ingen aning om då tävlingen börjar men det är väl nångång.

Nu ska jag iaf kolla om jag ska hjälpa till med något, och sedan gå och utforska ställe lite! :)

Bild från hallen vi sov i, trampoliner och skummgummigropar typ överallt :D bild lånad från Karros instagram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0